Modele wpływu przestrzeni elektronicznej na organizacje gospodarcze

Janusz Wielki
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Pomimo niezwykle bogatej literatury, krajowej i zagranicznej, dotyczącej oddziaływania Internetu na organizacje gospodarcze, brak jest publikacji pokazującej w sposób holistyczny, a jednocześnie maksymalnie syntetyczny, całą złożoność tego wpływu z trzech niezbędnych dla całości obrazu i wyraźnie zaznaczonych perspektyw, czyli jego wpływu na nie jako globalnej infrastruktury sieciowej, możliwości oddziaływania na przedsiębiorstwa różnorakich podmiotów poprzez przestrzeń cyfrową, w której odbywa się funkcjonowanie firm, wszelkiego typu organizacji, grup czy też osób indywidualnych korzystających z tejże infrastruktury oraz możliwości wpływania pojedynczych organizacji gospodarczych na kształt i funkcjonowanie Internetu. Tę właśnie lukę ma wypełnić niniejsza monografia. Jej zasadniczy zrąb stanowią rozważania dotyczące wpływu przestrzeni elektronicznej i podmiotów w niej funkcjonujących na organizacje gospodarcze. Zaproponowano typologię ich oddziaływania, tak bezpośredniego, jak i pośredniego, wraz z podsumowującymi je autorskimi modelami.
Data wydania: 2012
ISBN: 978-83-7695-217-8, 9788376952178
Wydawnictwo: UE - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Modele wpływu przestrzeni elektronicznej na organizacje gospodarcze nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Modele wpływu przestrzeni elektronicznej na organizacje gospodarcze. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl