Public relations

Sam Black
5 /10
Ocena 5 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Public relations
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
5 /10
Ocena 5 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Budowanie związków organizacji z otoczeniem przy wykorzystaniu prawdziwej i pełnej informacji, zdobywanie wiarygodności, zaufania i istotnego wpływu na opinię publiczną - to podstawowe założenia public relations, dziedziny będącej integralną częścią nowoczesnego zarządzania. Działania w ramach public relations muszą być celowe, ciągłe i dostosowane do strategii organizacji. Od stopnia profesjonalizmu tych działań w dużej mierze zależy dziś sukces przedsiębiorstwa. # Książka profesora Sama Blacka jest podręcznikiem oferującym profesjonalne podejście do zagadnienia. Omawia kompleksowo problematykę public relations - od definicji, znaczenia i rozwoju, poprzez opisy przypadków (przykłady programów public relations), po szczegółowy instruktaż dotyczący technik odpowiednich w określonych sytuacjach. Strategiczna rola public relations, relacje w przedsiębiorstwie a sprawy publiczne # Sposoby komunikowania się z opinią publiczną i określonymi grupami odbiorców # Nawiązywanie kontaktów z mediami, lobbing parlamentarny # Metody prowadzenia działań, środki przekazu i techniki, modele organizacyjne # Tożsamość przedsiębiorstwa i kształtowanie publicznego wizerunku # Działania międzynarodowe i praca w sieci (networking) # Perspektywy kariery zawodowej w dziedzinie public relations, struktura nauczania w Polsce Książka jest przeznaczona dla pracowników działu marketingu, kadry zarządzającej, studentów szkół biznesu.
Data wydania: 2003
ISBN: 978-83-89355-00-3, 9788389355003
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska / Oficyna Ekonomiczna
Stron: 214

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Public relations? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie

@Millenia
2008-12-14
5 /10
Przeczytane

Cytaty z książki

O nie! Książka Public relations. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc
Polityka prywatności Regulamin
© 2022 nakanapie.pl