"Ukryta moc reklamy" podważa tradycyjne poglądy na temat tego, jak odbiorcy spostrzegają i przetwarzają komunikaty o markach.Od ponad siedemdziesięciu lat powszechnie przyjmuje się założenie, że reklama jest skuteczna tylko wtedy, gdy na poziomie świadomości przekonuje konsumentów do wyboru określonej marki. W takim ujęciu decydujące znaczenie ma uwaga odbiorcy, dlatego pracownicy agencji reklamowych skupiają większość swoich twórczych wysiłków na osiąganiu jak najwyższych poziomów zainteresowania i koncentracji uwagi. Dlaczego jednak reklama może działać nawet wtedy, gdy konsumenci nie zdają sobie sprawy z tego, że kiedykolwiek widzieli lub słyszeli dany spot?"Jeśli pojedyncze dzieło może dać początek nowemu rozdziałowi w historii reklamy, to Ukryta moc reklamy jest nim bez wątpienia. Mamy do czynienia z pracą przełomową, która - głęboko w to wierzę - wprowadzi polską reklamę do grona najlepszych."prof. Rafał Krzysztof Ohme, Polska Akademia Nauk