Ukryta moc reklamy. Co tak naprawdę wpływa na wybór marki?

Robert Heath
Ukryta moc reklamy. Co tak naprawdę wpływa na wybór marki?
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

"Ukryta moc reklamy" podważa tradycyjne poglądy na temat tego, jak odbiorcy spostrzegają i przetwarzają komunikaty o markach.Od ponad siedemdziesięciu lat powszechnie przyjmuje się założenie, że reklama jest skuteczna tylko wtedy, gdy na poziomie świadomości przekonuje konsumentów do wyboru określonej marki. W takim ujęciu decydujące znaczenie ma uwaga odbiorcy, dlatego pracownicy agencji reklamowych skupiają większość swoich twórczych wysiłków na osiąganiu jak najwyższych poziomów zainteresowania i koncentracji uwagi. Dlaczego jednak reklama może działać nawet wtedy, gdy konsumenci nie zdają sobie sprawy z tego, że kiedykolwiek widzieli lub słyszeli dany spot?"Jeśli pojedyncze dzieło może dać początek nowemu rozdziałowi w historii reklamy, to Ukryta moc reklamy jest nim bez wątpienia. Mamy do czynienia z pracą przełomową, która - głęboko w to wierzę - wprowadzi polską reklamę do grona najlepszych."prof. Rafał Krzysztof Ohme, Polska Akademia Nauk
Data wydania: 2006
ISBN: 978-83-7489-012-0, 9788374890120
Wydawnictwo: GWP
Stron: 168

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Ukryta moc reklamy. Co tak naprawdę wpływa na wybór marki? nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Ukryta moc reklamy. Co tak naprawdę wpływa na wybór marki?. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl