Whisky Technology Production & Marketing

I. Russell
Whisky Technology Production & Marketing
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Whisky: Technology, Production and Marketing explains, in technical terms, the process of making whisky. World experts in the production of Scotch whisky have joined together to provide detailed insight into the process of whisky making from the processing of raw materials, fermentation, distillation, maturation and blending, co-products, quality testing, as well as as well as important information to bring the product to market globally. No other book covers the entire whisky process from raw material to delivery to the market in such a comprehensive manner and with such a high level of technical detail.:* Only available book on the subject* Includes a chapter on marketing and selling whisky* Foreword written by Alan Rutherford, Chairman and Managing Director of United Malt and Grain Distillers Ltd
Data wydania: 2003
ISBN: 978-0-12-669202-0, 9780126692020
Język: angielski
Wydawnictwo: Academic Press

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Whisky Technology Production & Marketing nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Whisky Technology Production & Marketing. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl