Ewa Szczepaniak

Autorka 2 czytelników
Zostań fanem autorki:
8 /10
3 oceny z 1 książki,
przez 3 kanapowiczów
Ewa Szczepaniak — redaktorka, copywriterka, trenerka pisania. Na co dzień prowadzi pracownię copywriterską Tekstowni.pl — pisze i uczy pisać. Dzieli się wiedzą na blogu, tworzy kursy i doradza osobom, które chcą pisać lepiej niż dobrze.



Kategorie
Poradniki

Książki

Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet
Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet
Ewa Szczepaniak
8/10

Naucz się zasad jak profesjonalista, aby móc je łamać jak artysta Pablo Picasso Dobrych tekstów się nie pisze. Dobre teksty się projektuje. Najpierw trzeba zbudować solidną konstrukcję, a potem u...

Cytaty

Właśnie przed takimi nieporozumieniami chcę Cię przestrzec. Nie krytykuj tego, czego nie możesz zrozumieć - mówi Bob Dylan. Amerykański pisarz William Zinsser idzie jeszcze dalej - jego zdaniem recenzent powinien kochać to, co recenzuje. Jeśli uważasz, że filmy są głupie, nie pisz o nich - radzi. Dotyczy to również dziedzin, do których należą produkty.
Jako recenzent stajesz się oczami i uszami swojego czytelnika, który oczekuje, że oto przeczyta opinię kogoś takiego jak on. Kogoś kto zna się na rzeczy, ma porównanie i szczerze podzieli się swoimi spostrzeżeniami. Nie jesteś taką osobą, jeżeli bierzesz do ręki przedmiot, z góry wiedząc, jaka będzie Twoja opinia o nim.
Pisz ze świadomością, że autorzy książek, producenci i marketerzy również mają dostęp do internetu i zamieszczanych w nich recenzji. Pamiętaj: Krytyka wymaga nieskończenie więcej kultury niż twórczość artstyczna (Pierre Bayard).
Dobrych tekstów się nie pisze. Dobre teksty się projektuję.

Komentarze