Dr hab. Małgorzata Adamik-Szysiak
Zostań fanem autorki:

Dr hab. Małgorzata Adamik-Szysiak

Autorka
Doktor habilitowany nauk społecznych w dyscyplinie nauki o mediach.

Zainteresowania badawcze: media i polityka, mediatyzacja polityki, komunikowanie polityczne, marketing polityczny, polityczne public relations, media społecznościowe, polski system medialny.

Książki

Barwy wyborczej kampanii samorządowej 2014 roku na Lubelszczyźnie
Barwy wyborczej kampanii samorządowej 2014 roku na Lubelszczyźnie
Dr hab. Małgorzata Adamik-Szysiak, Dr hab. Agnieszka Łukasik-Turecka, Dr Beata Romiszewska

"Monografia autorstwa Małgorzaty Adamik-Szysiak, Agnieszki Łukasik-Tureckiej i Beaty Romiszewskiej jest kolejnym ważnym krokiem w rozwoju badań nad współczesnymi kampaniami politycznymi w Polsce, któr...

Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych
Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych
Dr hab. Małgorzata Adamik-Szysiak

Monografia „Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych” wyróżnia się pozytywnie ze względu na zaproponowaną nietuzinkową optykę łączącą w sobie wiedzę mediozn...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze