3ds Max 2010. Biblia

Kelly L. Murdock
3ds Max 2010. Biblia
Popraw t臋 ksi膮偶k臋 | Dodaj inne wydanie

Opis

Poznaj 艣rodowisko pracy!
Wykorzystaj nowe mo偶liwo艣ci!
Stw贸rz niezwyk艂膮 animacj臋 3D!

3ds Max to w 艣rodowisku grafik贸w 3D program-legenda. Zosta艂 on sprawdzony w najci臋偶szych bojach, a dowodem na to, 偶e wyszed艂 z nich zwyci臋sko, jest wydana w艂a艣nie wersja 2010. A wszystko zacz臋艂o si臋 w 1990 roku, kiedy program ten po raz pierwszy pojawi艂 si臋 na rynku. Ju偶 wtedy zrewolucjonizowa艂 艣wiat grafiki! W ci膮gu lat 3ds Max zadomowi艂 si臋 w 艣wiecie filmu do tego stopnia, 偶e obecnie 偶aden re偶yser nie podejmie si臋 produkcji, nie maj膮c w zanadrzu specjalisty potrafi膮cego wykorzysta膰 mo偶liwo艣ci tego narz臋dzia. Jak pozna膰 ten program, sk膮d czerpa膰 wiedz臋 na jego temat i jak opanowa膰 jego najbardziej niezwyk艂e funkcje?

Na to i wiele innych pyta艅 odpowiada ta w艂a艣nie ksi膮偶ka. Masz teraz do dyspozycji jej kolejne, zaktualizowane i ulepszone wydanie. Autorka przedstawi Ci wszystkie funkcje programu, pocz膮wszy od tych najprostszych, a sko艅czywszy na najbardziej zaawansowanych. W trakcie lektury dowiesz si臋, w jaki spos贸b skonfigurowa膰 swoje 艣rodowisko pracy, aby pracowa膰 sprawnie i wydajnie. Ponadto nauczysz si臋 wykorzystywa膰 podstawowe obiekty, przekszta艂ca膰 je, obraca膰 i skalowa膰. Na kolejnych stronach poruszana jest kwestia kamer, o艣wietlenia oraz wykorzystania r贸偶nych rodzaj贸w materia艂贸w. Ta fundamentalna wiedza pozwoli Ci przej艣膰 do kolejnego etapu - samodzielnego tworzenia w艂asnych animacji 3D. Ksi膮偶ka wprowadzi Ci臋 r贸wnie偶 w zagadnienia zwi膮zane z renderingiem oraz j臋zykiem MAXScript. "3ds Max 2010. Biblia" to najlepsze 藕r贸d艂o informacji zar贸wno dla amatora, jak i profesjonalisty w dziedzinie grafiki 3D!

Zapoznanie z interfejsem u偶ytkownika
Przygotowanie 艣rodowiska pracy
Wykorzystanie obiekt贸w podstawowych
Stosowanie warstw
Sposoby przekszta艂cania obiekt贸w
Praca z wieloma obiektami
Podstawy modelowania
Wykorzystywanie materia艂贸w
Techniki o艣wietlania sceny
U偶ywanie narz臋dzi rze藕biarskich z pakietu Graphite
Praca ze 艣cie偶kami d藕wi臋kowymi przy u偶yciu modu艂u ProSound
Podstawy animacji
Animowanie dwunog贸w, tkanin i w艂os贸w
Wykorzystanie j臋zyka MAXScript

Poznaj i wykorzystaj ca艂y potencja艂 programu 3ds Max 2010!
Data wydania: 2010
ISBN: 978-83-246-2582-6, 9788324625826
Wydawnictwo: Grupa Wydawnicza HELION
Stron: 1496

Gdzie kupi膰

Ksi臋garnie internetowe
Sprawdzam dost臋pno艣膰...
Og艂oszenia
{}
Dodaj og艂oszenie
2 osoby szukaj膮 tej ksi膮偶ki
{}

Moja Biblioteczka

Ju偶 przeczytana? Jak j膮 oceniasz?

Recenzje

Ksi膮偶ka 3ds Max 2010. Biblia nie ma jeszcze recenzji. Znasz j膮? Mo偶e napiszesz kilka s艂贸w dla innych Kanapowicz贸w?
{}锔 Napisz pierwsz膮 recenzje

Moja opinia o ksi膮偶ce

Cytaty z ksi膮偶ki

O nie! Ksi膮偶ka 3ds Max 2010. Biblia. czuje si臋 pomini臋ta, bo nikt nie doda艂 jeszcze do niej cytatu. Mo偶e jej pomo偶esz i dodasz jaki艣?
{} Dodaj cytat
  • O nas
  • Kontakt
  • Pomoc
  • Polityka prywatno艣ci
  • Regulamin
  • © 2021 nakanapie.pl
    Zrobione z {} na Pradze Po艂udnie