AdValue Evaluating Adversiting Performance

Leslie Butterfield
AdValue Evaluating Adversiting Performance
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Advalue is organised into four sections, according to where the advertising effect is to be seen:* Company value effects* Business performance effects* Customer effects* Brand effectsIn addition, there is a brief introductory section and each chapter is prefaced by a short executive summary describing
Data wydania: 2003
ISBN: 978-0-7506-5501-9, 9780750655019
Język: angielski
Wydawnictwo: Butterworth Heinemann

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka AdValue Evaluating Adversiting Performance nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka AdValue Evaluating Adversiting Performance. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat