Książka "Advertising Now! Online" z załączoną płytą DVD - druga po"Advertising Now! Print" i poprzedzająca wydanie "Advertising Now! Films"- tworzy kompletne, trzyczęściowe studium poświęcone współczesnej reklamieoraz komunikacji wizualnej. Podzielony na tematyczne rozdziały poświęconenapojom, żywności, urządzeniom elektronicznym, modzie oraz innym produktomkonsumpcyjnym, tom ten ukazuje najbardziej istotne i skuteczne, internetowekampanie opracowane przez wyróżnione licznymi nagrodami agencje reklamowe,tj.: DM9, Tribal DDB, OgilvyOne, LOWE Tesch i 20:20 London. Spotywyprodukowane przez nie dla takich firm, jak: Nike, Coca - Cola, FIFA, czyWWF przeszły już do kanonu reklamy internetowej. Otwierający każdyrozdział, napisany przez wybraną agencję artykuł przybliża nie tylkonajwiększe kampanie, ale również tajniki ich powstania. Książkę zamykaindeks ze stronami agencji reklamowych. książka + płyta DVD miękka oprawa 448 stron wym. 25,5 x 20 cm tekst w jęz. ang., niem., fr.