Advertising Promotion & Supplemental Aspects of Integrated M

Advertising Promotion & Supplemental Aspects of Integrated M
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

The sixth edition of Terence Shimp's market-leading Advertising, Promotion, and Supplemental Aspects of Integrated Marketing Communications fully integrates all aspects of marketing communication. While continuing to focus on the time honored, IMC methods, the text has undergone a significant revision to reflect new academic literature and practitioner developments in the field. Comprehensive treatment on the fundamentals of advertising and promotion combine with the Internet's impact on IMC. A major focus of this revision, Internet issues have been seamlessly integrated throughout the text to highlight the dynamic relationship between basic marketing communication concepts and the power of the Internet.
Data wydania: 2000
ISBN: 978-0-03-035271-3, 9780030352713
Język: angielski
Wydawnictwo: Dryden Press

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Advertising Promotion & Supplemental Aspects of Integrated M nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Advertising Promotion & Supplemental Aspects of Integrated M. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat