Operation Arrowhead jest samodzielnym dodatkiem, którego akcja rozgrywa się 3 lata po wydarzeniach znanych z ARMA 2, w fikcyjnym państwie Takistan. Arrowhead to kompletnie nowe mapy zawierające niespotykane dotąd w grach z serii ARMA typy terenu: pustynie, gęste zabudowania otoczone przez okoliczne wioski i skaliste regiony górskie. Dodatkowo gracz uzyska możliwość pilotowania bezzałogowych statków powietrznych wyposażonych w system termo-wizualny.
Arrowhead to również zupełnie nowa fabuła, przy tworzeniu której Bohemia wykorzystała całe swoje doświadczenie zdobyte przy produkcji poprzednich gier. Fikcyjna akcja przedstawiona jest w kontekście rzeczywistych wydarzeń i faktów, oraz uzupełniona o polityczną intrygę.
ARMA 2: Operation Arrowhead korzysta z trzeciej generacji silnika graficznego, który rozbudowywany jest od ponad 10 lat. Silnik Real Virtuality jest znany jako podstawowa platforma wykorzystywana przy tworzeniu symulacji militarnych wykorzystywanych przy treningu żołnierzy. Stosuje go między innymi Korpus Piechoty Morskiej USA, Ministerstwo Obrony Zjednoczonego Królestwa czy Ministerstwo Obrony Izraela.
Operation Arrowhead to dodatek zupełnie innej klasy niż Queens Gambit - znany z pierwszej części gry. Rozmiarowo Operation Arrowhead można porównać do podstawowej edycji gry, stąd decyzja aby dodatek ten był produktem samodzielnym.
Nowe elementy gry: Nowa kampania rozgrywana zarówno przez jednego jak i wielu graczy. Szeroki zakres misji treningowych, pojedynczych scenariuszy czy misji dla wielu graczy Nowy olbrzymi świat gry: Trzy olbrzymiej wielkości mapy + mapa miejska, pustynna i górzysta zawierające dodatkowo zniszczalne elementz otoczenia. Nowe jednostki i pojazdy: całkowicie nowe frakcje: Armia USA, Odziały ONZ, Armia Takistańska i partyzanci - czyli ponad 300 nowych jednostek piechoty i pojazdów. Wyjątkowa symulacja militarna: Arrowhead może w pełni zintegrować się z ARMĽ 2 - dając w sumie niespotykanej wielkości symulację. Unikalne elementy: Zdejmowane plecaki zawierające wyposażenie, zaawansowana optyka broni, wyjątkowy model przestrzeliwania materiałów, liczona w czasie rzeczywistym symulacja BSP, dowolność podejmowania decyzji i ciążące na tym konsekwencje.
Arrowhead to również zupełnie nowa fabuła, przy tworzeniu której Bohemia wykorzystała całe swoje doświadczenie zdobyte przy produkcji poprzednich gier. Fikcyjna akcja przedstawiona jest w kontekście rzeczywistych wydarzeń i faktów, oraz uzupełniona o polityczną intrygę.
ARMA 2: Operation Arrowhead korzysta z trzeciej generacji silnika graficznego, który rozbudowywany jest od ponad 10 lat. Silnik Real Virtuality jest znany jako podstawowa platforma wykorzystywana przy tworzeniu symulacji militarnych wykorzystywanych przy treningu żołnierzy. Stosuje go między innymi Korpus Piechoty Morskiej USA, Ministerstwo Obrony Zjednoczonego Królestwa czy Ministerstwo Obrony Izraela.
Operation Arrowhead to dodatek zupełnie innej klasy niż Queens Gambit - znany z pierwszej części gry. Rozmiarowo Operation Arrowhead można porównać do podstawowej edycji gry, stąd decyzja aby dodatek ten był produktem samodzielnym.
Nowe elementy gry: Nowa kampania rozgrywana zarówno przez jednego jak i wielu graczy. Szeroki zakres misji treningowych, pojedynczych scenariuszy czy misji dla wielu graczy Nowy olbrzymi świat gry: Trzy olbrzymiej wielkości mapy + mapa miejska, pustynna i górzysta zawierające dodatkowo zniszczalne elementz otoczenia. Nowe jednostki i pojazdy: całkowicie nowe frakcje: Armia USA, Odziały ONZ, Armia Takistańska i partyzanci - czyli ponad 300 nowych jednostek piechoty i pojazdów. Wyjątkowa symulacja militarna: Arrowhead może w pełni zintegrować się z ARMĽ 2 - dając w sumie niespotykanej wielkości symulację. Unikalne elementy: Zdejmowane plecaki zawierające wyposażenie, zaawansowana optyka broni, wyjątkowy model przestrzeliwania materiałów, liczona w czasie rzeczywistym symulacja BSP, dowolność podejmowania decyzji i ciążące na tym konsekwencje.