Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych. Tom 4

Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc
7 /10
Ocena 7 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych. Tom 4
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
7 /10
Ocena 7 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują w mediach audiowizualnych. Przywołane taktyki są zatem asumptem nie tylko do podjęcia refleksji nad rozmaitymi jednostkami czy grupami społecznymi wykorzystującymi przestrzeń publiczną w celu promowania własnego wizerunku, ale również doskonałym punktem wyjścia do analizy wybranej przestrzeni medialnej, w której za sprawą słowa i obrazu dokonuje się prezentacja określonych postaw. (fragment wstępu)
Data wydania: 2018
ISBN: 978-83-226-3388-5, 9788322633885
Wydawnictwo: WUS - Wyd. Uniwersytetu Śląskiego
Stron: 260
dodana przez: autodydaktyczna

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych. Tom 4 aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@autodydaktyczna
2023-11-26
7 /10
Przeczytane

Cytaty z książki

O nie! Książka Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych. Tom 4. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl