Badanie rynku

Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk
Badanie rynku
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika.

„Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować.

Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.

Data wydania: 2021-04-22
ISBN: 978-83-01-21759-4, 9788301217594
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Stron: 736
dodana przez: chudini0505

Autor

Michał Jan Lutostański Michał Jan Lutostański
Urodzony 29 lipca 1985 roku w Polsce (Warszawa)
Michał Jan Lutostański - polski socjolog, doktor nauk społecznych, badacz rynku, komentator społeczny. Wnuk Jana Lutostańskiego, powstańca warszawskiego.

Pozostałe książki:

Brzydkie słowa, brudny dźwięk Data Driven Decisions
Wszystkie książki Michał Jan Lutostański

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Badanie rynku nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Co czytać po książce “Badanie rynku”- Michał Jan Lutostański

Data Driven Decisions
Data Driven Decisions Michał Jan Lutostański, Mateusz Galica, Michał Protasiuk
Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do g...
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
GRYWALIZACJA. Jak zastosowa... Paweł Tkaczyk
{}7/10
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)...
Jak myślą klienci
Jak myślą klienci Gerald Zaltman
{}8/10
Profesor Gerald Zaltman odsłania mechanizmy myślenia konsume...
Jak buduję Amerykę?
Jak buduję Amerykę? Bartłomiej Bielecki
{}6/10
Jak żyć i prowadzić biznes w USA? Jak przejść drogę „od ...
Od nędzy do pieniędzy
Od nędzy do pieniędzy Wojtkowicz Tad
{}10/10
Już w trzy dni od debiutu nasze akcje poszybowały na 14 dola...

Cytaty z książki

O nie! Książka Badanie rynku. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe