Bez osobowości

Bhargava Rohit, Guy Kawasaki
Bez osobowości
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach, począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen Mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, ING oraz Dyson, wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.
Dzięki tej publikacji dowiesz się:
? jak rozpoznać mit, za którym ślepo podąża większość sprzedawców, i jak z nim skończyć,
? jak używać filtra UAD, aby odkryć osobowość swojej firmy i swojego produktu oraz opracować skuteczną strategię komunikacji,
? jak stworzyć ?marketingową historię? firmy, stosując techniki wypracowane przez najlepszych hollywoodzkich scenarzystów,
? jak opanować wpływ ?przypadkowych rzeczników? i wykorzystać ich dla własnej korzyści,
? jak pokonać przeszkody ze strony szefów, współpracowników, inwestorów i prawników, bez ryzyka utraty pracy czy wypalenia zawodowego.
ISBN: 978-83-7526-751-8, 9788375267518
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Bez osobowości aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Bez osobowości. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat