Czego dowiesz się z książki: • W jaki sposób prowadzić swój biznes, aby stał się bardziej rentowny? • Jakie kompetencje powinien posiadać menadżer, aby stał się dźwignią sukcesu w aptece? • Jak komunikować się z pracownikami, aby zmotywować ich do pracy? • Jak zbudować z nich zespół, który będzie dla siebie inspiracją? • Jak skutecznie wyznaczać odpowiedzialności pracownikom? • Jak może wyglądać przyszłość Twojej apteki w oparciu o nowe rozwiązania systemowe? • Jak organizować czas w aptece, delegować zadania, wyznaczać odpowiedzialności i cele? • Jak skutecznie zorganizować w aptece promocje? • Jak organizować marketing stacjonarny i internetowy w dobie Ustawy o zakazie reklamy aptek? • Jak korzystać z kategoryzacji leków i polityki liderów, aby usprawnić swoje zakupy? Jak budować relacje z pacjentem, by więcej sprzedawać? • Jak korzystać z mediów społecznościowych i wpływać na markę w zgodzie z Ustawą. • Jak ( dzięki rozwiązaniom online) stać się apteką o charakterze globalnym? Dla kogo jest ta książka: • Dla farmaceutów pracujących w aptekach tradycyjnych i sieciowych • Reprezentantów handlowych, kierowników, dyrektorów operacyjnych firm farmaceutycznych • Pracowników hurtowni farmaceutycznych • Agencji reklamowych chcących budować marketing apteczny w zgodzie z Ustawą • Trenerów szkoleniowych, dla których poznanie funkcjonowania tego biznesu może stać się przyczynkiem do urozmaicenia swojej oferty szkoleniowej dla aptek. • Specjalistów IT, którym dedykowana jest przede wszystkim ostatnia część książki, w której informuje o rozwiązaniach systemowych dla aptek w przyszłości. • Wszystkich ludzi biznesu , którzy chcą zapoznać się z rynkiem aptecznym, by poszerzyć swoją wiedzę i świadomość. • Tych, którzy podobnie jak ja spełniają swoje marzenie o rzeczach, które od dawna układają się w głowie i przychodzi ten jeden jedyny moment, kiedy przelewamy to na papier i zaczynamy realizować.