Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza 2007 r. w Polsce

Mariusz Kolczyński, Marek Mazur
8 /10
Ocena 8 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza 2007 r. w Polsce
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
8 /10
Ocena 8 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Książka zawiera analizy zachowań wizerunkowych partii politycznych w okresie między wyborami oraz obrazu parlamentarnej kampanii wyborczej 2007 r. w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej. Przedstawia również rolę telewizyjnej reklamy politycznej w kampanii wyborczej 2007 r. wraz z próbą określenia roli kampanii w kształtowaniu zachowań wyborczych i trendów rozwojowych komunikowania politycznego w Polsce.
Data wydania: 2009
ISBN: 978-83-7059-902-7, 9788370599027
Wydawnictwo: Sejmowe

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza 2007 r. w Polsce aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@mru
@mru
2012-07-04
8 /10
Przeczytane Na studia

Cytaty z książki

O nie! Książka Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza 2007 r. w Polsce. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat