Customer-centered Telecommunications Services Marketing

K. Strouse
Customer-centered Telecommunications Services Marketing
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

In today’s telecommunications services industry, rapidly changing technologies and a decline in growth are creating intense competition where the customers’ quest for value is of paramount importance. Offering you a survival strategy based on customer-centered marketing, this forward-looking resource helps you assess your company’s market potential and target desirable segments successfully. You gain practical insight in evaluating your present customer base and learn the best ways to adjust your marketing strategies to eliminate unprofitable customers and attract high-value replacements. Moreover, the book helps you become attuned to customer demand and present a service portfolio with a high potential for success.
Data wydania: 2004
ISBN: 978-1-58053-854-1, 9781580538541
Język: angielski
Wydawnictwo: Artech House

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Customer-centered Telecommunications Services Marketing aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Customer-centered Telecommunications Services Marketing. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat