Design For Six Sigma As Strategic Experimentation Planning

Design For Six Sigma As Strategic Experimentation Planning
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Design for Six Sigma as Strategic Experimentation develops a practical, science-based methodology for guiding the product realization process for highly-competitive markets. Forecasts of cash flow, market share, and price are used to select the final design from among the alternatives considered. A single formalism is used to integrate the tasks and responsibilities of marketing research, product planning, finance, design, engineering, and manufacturing within the overall product realization process. The targeted audiences for this book are graduate engineers, statisticians, and scientists who are or who soon will be involved in planning, designing, manufacturing, and servicing products for highly-competitive markets.
Data wydania: 2005
ISBN: 978-0-87389-645-0, 9780873896450
Język: angielski
Wydawnictwo: ASQC Quality Press

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Design For Six Sigma As Strategic Experimentation Planning nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Design For Six Sigma As Strategic Experimentation Planning. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat