Designing Online Identities Successful Graphic Strategies fo

Clay Andres
Designing Online Identities Successful Graphic Strategies fo
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Brand-loyalty is the holy grail of business everywhere-and that business is increasingly e-business. What makes an on-line brand strong? What are the potential pitfalls and untapped power sources for designers of on-line brands? How do you translate an existing brand to the world of the Internet? This book gets to the bottom of the secrets of brand design and explores the graphic techniques that help make on-line brands strong. By focusing on graphic identity, and how it contributes to the success of the e-brand, this book makes the point that strong visual identity that is both memorable and establishes a relationship of trust with the consumer results in repeat business. Thus, good graphic design equals good business. The selection of case studies will be subdivided into chapters, each covering a different scenario. Each case study will be illustrated with the online logo, offline logo (if applicable), and screen shots of the website. There may also be sketches, or other materials illustrating the brand.
Data wydania: 2002
ISBN: 978-1-56496-801-2, 9781564968012
Język: angielski
Wydawnictwo: Rockport Publishers

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Designing Online Identities Successful Graphic Strategies fo? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Designing Online Identities Successful Graphic Strategies fo. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat