DETALICZNA SPRZEDAŻ PRASY W SYSTEMIE KOMUNIKACJI MASOWEJ

Jan Kania
DETALICZNA SPRZEDAŻ PRASY W SYSTEMIE KOMUNIKACJI MASOWEJ
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Niniejsza publikacja wskazuje drogę do osiągnięcia nowej jakości bezpośredniego kontaktu z ostatecznym nabywcą dziennika czy czasopisma poprzez prezentację mechanizmów i narzędzi uznawanych we współczesnej nauce za najbardziej właściwe dla sprzedaży detalicznej.
Data wydania: 2004
ISBN: 978-83-85809-87-6, 9788385809876
Wydawnictwo: Zachodniopomorska Szkoła Biznesu

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka DETALICZNA SPRZEDAŻ PRASY W SYSTEMIE KOMUNIKACJI MASOWEJ aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka DETALICZNA SPRZEDAŻ PRASY W SYSTEMIE KOMUNIKACJI MASOWEJ. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat