Dictionary of Marketing Advertising and Management English-German
Piotr Kapusta
Popraw tę książkę
|
Dodaj inne wydanie
Opis
Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst 25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft, Ökonomie, Medien, Marketing, Public Relations und Werbung stammen.
Data wydania: 2016
ISBN: 978-83-7922-995-6, 9788379229956
Wydawnictwo: DR Lex
Stron: 478
Gdzie kupić
Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki
Moja Biblioteczka
Już przeczytana? Jak ją oceniasz?
Recenzje
Książka Dictionary of Marketing Advertising and Management English-German nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje
Moja opinia o książce
Cytaty z książki
O nie! Książka Dictionary of Marketing Advertising and Management English-German. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i
dodasz jakiś?