Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English

Piotr Kapusta
Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst 25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft, Ökonomie, Medien, Marketing, Public Relations und Werbung stammen.
Data wydania: 2016
ISBN: 978-83-7922-999-4, 9788379229994
Wydawnictwo: DR Lex
Stron: 594

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat