\"Marketing bez tajemnic\" to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie. W drugim, zmienionym wydaniu \"Dystrybucji produktów\" opisano: istotę i funkcje dystrybucji oraz jej związki z pozostałymi instrumentami marketingu; rolę bezpośrednich i pośrednich kanałów dystrybucji oraz korzyści wynikające z ich stosowania; rodzaje i funkcje pośredników handlowych (hurtowników, agentów, detalistów) w kanałach dystrybucji; dystrybucję fizyczną produktów, jej fazy, związane z nimi koszty dystrybucji, ich współzależność oraz wpływ na ceny finalne; przedmiotowy i podmiotowy zakres decyzji związanych z wyborem kanałów dystrybucji, etapy ich projektowania oraz metody ich oceny; formy współdziałania, rodzaje integracji uczestników kanałów dystrybucji oraz konflikty występujące w kanałach dystrybucji i sposoby ich rozwiązywania.