Dystrybucja produktów

Anna Czubała
Dystrybucja produktów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

\"Marketing bez tajemnic\" to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie. W drugim, zmienionym wydaniu \"Dystrybucji produktów\" opisano: istotę i funkcje dystrybucji oraz jej związki z pozostałymi instrumentami marketingu; rolę bezpośrednich i pośrednich kanałów dystrybucji oraz korzyści wynikające z ich stosowania; rodzaje i funkcje pośredników handlowych (hurtowników, agentów, detalistów) w kanałach dystrybucji; dystrybucję fizyczną produktów, jej fazy, związane z nimi koszty dystrybucji, ich współzależność oraz wpływ na ceny finalne; przedmiotowy i podmiotowy zakres decyzji związanych z wyborem kanałów dystrybucji, etapy ich projektowania oraz metody ich oceny; formy współdziałania, rodzaje integracji uczestników kanałów dystrybucji oraz konflikty występujące w kanałach dystrybucji i sposoby ich rozwiązywania.
Data wydania: 2001
ISBN: 978-83-208-1324-1, 9788320813241
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Dystrybucja produktów nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Dystrybucja produktów. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat