E-commerce in Regional Small to Medium Enterprises

L. Vrazalic
E-commerce in Regional Small to Medium Enterprises
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Small to medium enterprises (SMEs) and the role of e-commerce in these organizations continue to change, grow and evolve. Researchers and governments have given rise to the number of strategies, to address the challenges these enterprises face daily in competition with large, global businesses. E-Commerce in Regional Small to Medium Enterprises showcases detailed studies of e-commerce in multiple regional areas, focusing on the role of business size, business sector, market focus, gender of CEO, and education level of the CEO on driving forces for e-commerce adoption. E-Commerce in Regional Small to Medium Enterprises produces new research results to show that even regional SMEs in developed countries have low e-commerce adoption rates, and that strategic alliances by SMEs play a key role in overcoming the low adoption rate. These issues are of ongoing concern to government departments, specifically in Sweden and Australia, and to SME researchers everywhere.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-1-59904-123-0, 9781599041230
Język: angielski
Wydawnictwo: Images Publishing Group

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę E-commerce in Regional Small to Medium Enterprises? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka E-commerce in Regional Small to Medium Enterprises. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat