Electronic Commerce: Concepts, Methodologies, Tools and Applications

Annie Becker
Electronic Commerce: Concepts, Methodologies, Tools and Applications
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

The electronic commerce environment has evolved so rapidly that it is difficult for even seasoned professionals in IT, management, and other affected disciplines to keep up with the pace of change and to comprehend the full range of opportunities and challenges these emerging technologies present.

Electronic Commerce: Concepts, Methodologies, Tools and Applications compiles a critical mass of top research nearly 300 chapters from upwards of 400 of the worlds leading experts to provide libraries with a landmark, four-volume reference to meet research needs in the many disciplines impacted by these far-reaching topics. The comprehensive range of covered topics includes mobile commerce, virtual enterprises, business-to-business applications, Web services, and enterprise methodologies.

Data wydania: 2007-12-18
ISBN: 978-1-59904-943-4, 9781599049434
Język: angielski
Wydawnictwo: Information Science Reference
Stron: 2522

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Electronic Commerce: Concepts, Methodologies, Tools and Applications? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Electronic Commerce: Concepts, Methodologies, Tools and Applications. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat