Herd How to Change Mass Behaviour by Harnessing Our True Nat

M. Earls
Herd How to Change Mass Behaviour by Harnessing Our True Nat
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

"At one level a profoundly simple and important idea, that just happens to overturn everything we thought we knew about marketing to the individual." Adam Morgan, Founder, Eatbigfish "Mark Earls helps us see clearly that we need to re-write the rules and provides us with a playbook for doing so. Are you ready for the `we' revolution?" Ed Keller, CEO, The Keller Fay Group "Herd is a dazzling, nutrient-rich read that urged me to see afresh the big underlying forces driving media behaviour and why they especially matter now." David Abraham, EVP, The Learning Channel "As important to read as Malcolm Gladwell and Adam Morgan were. I cannot recommend it highly enough unless you are a luddite or an ostrich." Mark Sherrington, Global Brands Director, SABMiller "Read this book. Think about it. If you're going to be any good at your job in the next 20 years then you need to questions your assumptions about how stuff works." Russell Davies, Founder, Open Intelligence Agency
Data wydania: 2007
ISBN: 978-0-470-06036-0, 9780470060360
Język: angielski
Wydawnictwo: Wiley&Sons

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Herd How to Change Mass Behaviour by Harnessing Our True Nat? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Herd How to Change Mass Behaviour by Harnessing Our True Nat. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat