Cel tej książki jest prosty i jasny: pomóc w napisaniu biznesplanu. Autor szczegółowo, krok po kroku opisuje cały proces jego przygotowania, tak by każdy mógł sporządzić swój biznesplan bez większego trudu i w krótkim czasie. Przedstawia elementy, które muszą znaleźć się w każdym biznesplanie - od określenia celów i opisania strategii rynkowej po stworzenie planu wdrożenia i przygotowanie prezentacji, która przyciągnie uwagę inwestorów. W książce znajdziesz cenne wskazówki, dzięki którym: * poznasz cechy, elementy i różne typy biznesplanów oraz dowiesz się, od czego zacząć zbieranie informacji, * unikniesz błędów, które mogą spowodować porażkę biznesplanu, * dokonasz analizy konkurencji, opracujesz strategię rynkową i określisz profil klientów, * stworzysz dobre plany zatrudnienia, marketingu, public relations i dystrybucji, * określisz źródła finansowania, przygotujesz zestawienia przychodów i przepływów gotówkowych oraz bilans, * sporządzisz przekonujące streszczenie i prezentację biznesplanu, aby dobrze objaśnić swą koncepcję i zdobyć niezbędny kapitał. W książce znajdziesz pełny przykładowy biznesplan.