Znakomita obsługa to coś więcej niż zwykła uprzejmość. Oznacza ona spełnianie oczekiwań klientów i zaspokajanie ich potrzeb w taki sposób, by uznali, że kontakt z daną firmą to prawdziwa przyjemność. Doskonała obsługa to także umiejętność miłego zaskakiwania klientów. Ważna jest nie tylko sama sprzedaż, ale także wywarcie dobrego wrażenia na klientach - stanowi to podstawę stworzenia z nimi trwałych relacji. Znakomita obsługa to zatem sposób na emocjonalne związanie klientów z firmą. Z książki tej, opartej na wieloletnich doświadczeniach firmy konsultingowej Performance Research Associates, czytelnik dowie się między innymi: # na czym - z punktu widzenia klientów - polega doskonała obsługa, # jak komunikować się z klientami, # jak rozwiązywać problemy, które zgłaszają klienci, # jak znajdować wyjście z trudnych sytuacji, # jak radzić sobie z kłopotliwymi klientami, # jak unikać błędów powszechnie popełnianych w trakcie obsługi. Poradnik, napisany przystępnie i z poczuciem humoru, zawiera mnóstwo praktycznych rad, wskazówek i przykładów przydatnych zarówno tym, którzy bezpośrednio zajmują się obsługą klientów, jak i tym, którzy ustalają politykę firmy w tym zakresie.