Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów

Stephen Wendel
Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Zmiana nawyków czy modyfikacja zachowania bywa bardzo istotną kwestią. Często chodzi o coś więcej niż o proste przestawienie się z produktu na produkt - stawką może być zdrowie albo bezpieczeństwo. Jest sporo produktów cyfrowych, które mają za zadanie ułatwić użytkownikom wprowadzanie takich ważnych zmian: celem może być na przykład regularna aktywność fizyczna czy racjonalne zarządzanie swoim budżetem. Użyteczność tych produktów bywa jednak niewielka z wielu przyczyn. Podstawowa to nieuwzględnienie zasad, jakimi rządzi się ludzki umysł i mechanizm podejmowania decyzji.

Ta książka jest przewodnikiem po zdobyczach nauk o zachowaniu. Dowiesz się z niej, czym trzeba się kierować podczas projektowania różnych produktów, aby doprowadzić do korzystnych zmian w zachowaniach użytkowników. Przedstawiono tu po kolei wszystkie kroki prowadzące do stworzenia nowego produktu: odkrycie, projektowanie, implementację i ulepszenia. Opisano model działań CREATE, dzięki któremu unikniesz najczęstszych błędów i skuteczniej skłonisz użytkowników do określonych działań. Dzięki prezentacji modelu DECIDE dowiesz się, jak zaprojektować właściwą interwencję. Odkryjesz też, że zasady opisane w tej książce mogą być przydatne również wtedy, gdy postanowisz doprowadzić do dobrej zmiany nawyków... we własnym zespole!

Najważniejsze zagadnienia:

  • jak działa ludzki umysł i jak podejmuje decyzje
  • trzy główne strategie zmiany zachowań
  • co przeszkadza w pożądanej zmianie nawyków
  • jak projektować produkty, które użytkownik polubi
  • jak mierzyć wpływ produktu na zmianę zachowania
  • co wyjdzie z połączenia nauki o zachowaniu z data science
Tytuł oryginalny: Designing for Behavior Change: Applying Psychology and Behavioral Economics, 2nd Edition
Data wydania: 2021-05-25
ISBN: 978-83-283-7429-4, 9788328374294
Wydawnictwo: Helion
Seria: O''Reilly
Stron: 336
dodana przez: Vernau

Autor

Stephen Wendel Stephen Wendel Dr Stephen Wendel jest kierownikiem zespołu naukowców w Morningstar, organizacji badającej rynek inwestycyjny. Interesuje się zastosowaniem nauk o zachowaniu w tworzeniu produktów cyfrowych służących do zarządzania pieniędzmi. Napisał kilka książek ...

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl