Kellogg on Advertising and Media

B. Calder
Kellogg on Advertising and Media
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

In "Kellogg on Advertising and Media", members of the world's leading marketing faculty explain the revolutionized world of advertising. The star faculty of the Kellogg School of Management reveal the biggest challenges facing marketers today including the loss of mass audiences, the decline of broadcast television advertising, and the role of online advertising and show you how to advertise successfully in this new reality. Based on the latest research and case studies, this book shows you how to find and engage audiences in a chaotic media climate.
Data wydania: 2008
ISBN: 978-0-470-11986-0, 9780470119860
Język: angielski
Wydawnictwo: Wiley&Sons

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Kellogg on Advertising and Media nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Kellogg on Advertising and Media. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat