LogoLounge 2

Catharine Fishel, Bill Gardner
LogoLounge 2
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

A searchable database of 9,000 logos by keyword is available by subscription on the popular website, www logolounge.com, launched in 2002 by author Bill Gardner. If you don't have a subscription but would still like to see the best logos on the site created by top designers who often maintain low profiles, then LogoLounge 2 is for you. Recent note-worthy projects that are claiming the public spotlight are profiled in this book, which covers identities created for various industries such as airlines, networks, dot-coms, banks and fashion, as well as lesser-known boutique projects in which the designer's name is larger than the client's. The first portion of the book profiles 10 top designers and spotlights their biggest, newest campaigns. A handful of their smaller projects are also featured, including some that have never before been seen. The second half of the book contains almost 2,000 logos organised by client type.
ISBN: 9721598531127
Wydawnictwo: Quayside Publishing Group

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka LogoLounge 2 aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka LogoLounge 2. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat