Lojalność.com : zarządzanie relacjami z klientami w nowej erze marketingu internetowego : kompendium praktycznej wiedzy o CRM
Frederick Newell
Popraw tę książkę
|
Dodaj inne wydanie
Opis
Zarządzanie relacjami z klientami: budowanie podstaw Współczesne narzędzia CRM: technika, Internet i inne Zwycięzcy.com: aplikacje świata realnego Przekształcanie produktów w usługi: strategie rozwijające rentowny dialog
Data wydania: 2002
ISBN: 978-83-913519-7-0, 9788391351970
Wydawnictwo: IFC Press
Gdzie kupić
Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki
Moja Biblioteczka
Już przeczytana? Jak ją oceniasz?
Recenzje
Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Lojalność.com : zarządzanie relacjami z klientami w nowej erze marketingu internetowego : kompendium praktycznej wiedzy o CRM? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje
Moja opinia o książce
Cytaty z książki
O nie! Książka Lojalność.com : zarządzanie relacjami z klientami w nowej erze marketingu internetowego : kompendium praktycznej wiedzy o CRM. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i
dodasz jakiś?