Marketing Across Cultures 5e

J. Usunier
Marketing Across Cultures 5e
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

In an increasingly interconnected global business environment it is crucial that marketers recognise how a better understanding of cultural differences can help improve performance. Marketing Across Cultures examines how multinational companies can appreciate and adapt to international diversity. By comparing national marketing systems with local commercial customs, Usunier and Lee use a cross-cultural approach that provides essential information on how marketing strategies can be implemented in different national contexts. The fifth edition is full of up-to-date examples of internationally recognised companies that illuminate the various theories that underpin this area. Using clear language and numerous illustrations the text guides students through key cultural marketing issues, including new material on hot topics such as ethics, corporate social responsibility, and bribery.
Data wydania: 2009
ISBN: 978-0-273-71391-3, 9780273713913
Język: angielski
Wydawnictwo: Financial Times

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Marketing Across Cultures 5e aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing Across Cultures 5e. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl