W obecnej dobie silnej konkurencji, globalizacji handlu, szybko zmieniającego się otoczenia przedsiębiorstw i rozwoju techniki cyfrowej, aby osiągnąć sukces na rynku, należy poznać istotę i narzędzia nowego marketingu bazy danych, Internetu (e-mail, strona www, sklepy wirtualne), centrów telefonicznych, prywatnych sieci online itp."Od Wydawcy Spis treści:PodziękowaniePrzedmowa - Druga era odkrywania świataCzęść I: WPROWADZENIE DO GLOBALNEGO MARKETINGU ERY CYFROWEJ Rozdział 1Twoja globalna odysejaPrzyczyny globalizacji Tematyka książkiGlobalny marketing cyfrowy onlineRozdział 2Strategiczny marketing cyfrowyCechy marketingu cyfrowegoModel strategicznego marketingu cyfrowegoTechnoślepota: stałe zagrożenieRozdział 3Osiem reguł marketingu globalnegoReguła 1 - Pokonaj granice, które sam tworzyszReguła 2 - Przekształć atomy w bajtyReguła 3 - Nie konkuruj z innymi; bądź wyjątkowyReguła 4 - Nie zajmuj się wszystkim; bądź specjalistąReguła 5 - Obsługuj rynki specjalistyczneReguła 6 - Działaj na zaawansowanych rynkach cyfrowychReguła 7 - Nawiąż stosunki z lokalnymi partnerami cyfrowymiReguła 8 - Korzystaj z techniki, żeby rozwijać relacje globalneŁączenie regułRozdział 4Model globalnego marketingu cyfrowegoEtap 1 - Stwórz globalną wizję cyfrowąEtap 2 - Badaj rynek globalnyEtap 3 - Opracuj globalne promocje cyfroweEtap 4 - Wybierz narzędzia techniki cyfrowej i onlineEtap 5 - Zintegruj swój program globalnego marketingu cyfrowegoCzęść II: TWÓJ PROGRAM GLOBALNEGO MARKETINGU Rozdział 5Twoja globalna wizja cyfrowaZnaczenie wizjiNadmiar bogactw globalnychDziesięć typów firm ery cyfrowejTyp 1 - Globalny eksporter cyfrowyTyp 2 - Globalny importer cyfrowyTyp 3 - Globalny pośrednik cyfrowyTyp 4 - Globalny integrator cyfrowyTyp 5 - Patron społeczności globalnejTyp 6 - Specjalista ds. marketingu w niszachTyp 8 - Globalny detalista cyfrowyTyp 9 - Globalny dostawca narzędzi techniki cyfrowej i onlineTyp 10 - Globalny przedsiębiorca cyfrowyTwoja podróż do Nowego ŚwiataRozdział 6Twój globalny rynek cyfrowySegmentacja rynku globalnegoWybór rynkówRozdział 7Twoja globalna promocja cyfrowaMarketing przyciągającyPrzyciągająca strategia promocjiCztery poziomy globalnej promocjiNiezależność od technikiGlobalne poznawanie sięRozdział 8Globalna technika cyfrowa i onlineGlobalna telekomunikacjaBezpłatne numeryMiędzynarodowe centra telefonicznePoczta głosowaNumery 1-900Opłacone z góry karty na rozmowy międzymiastowe i międzynarodoweTelefony komórkowe i osobiste usługi komunikacyjne (PCS)Telefonia internetowaIntegracja centrów telefonicznych z siecią WWWTelefoniczne przykładyGlobalna technika onlinePoczta elektronicznaSieć WWWPrywatne sieci online (BBS lub oprogramowanie grupowe)Komercyjne sieci usług onlineTechnologia PUSHZbieżność techniki globalnejSystemy integracji globalnejMądry wybór narzędzi techniki cyfrowej i onlineRozdział 9Zintegrowany globalny marketing cyfrowyLekarz emu: globalny eksporter cyfrowyGlobal Art.: globalny marszand cyfrowySieć Żeglarska: globalny detalista cyfrowyWektor: globalny dostawca narzędzi techniki cyfrowej i onlineDr Manuel Pince-Nez: globalny medyczny przedsiębiorca cyfrowyKu nieskończoności i poza niąSłownik użytecznych terminówWybrane pozycje bibliograficzne