Marketing of Technology Intensive Products and Services

P. Corsi
Książka Marketing of Technology Intensive Products and Services
Książka Marketing of Technology Intensive Products and Services
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

This book provides the basic models applicable to, and the applicable methods for, the profitable use and marketing of advanced technology. It provides a guide to developing and administering marketing plans, conducting market research, searching for and managing partners, tapping capital for innovation, scoping adequate pricing methods, managing intellectual property rights and selling and distributing products and services. It also shows how to develop formatted business plans which will prove attractive to investors. It is rare that technology professionals fully understand the esoteric world of marketing and, similarly, few marketers are familiar with advanced technology. As such, this title is uniquely focused on the critical technology/market interface and provides an executive introduction to the competitive marketing of products a...
Data wydania: 2009
ISBN: 978-1-84821-104-9, 9781848211049
Wydawnictwo: ISTE

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Marketing of Technology Intensive Products and Services aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
✍️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Książki, recenzje, ogłoszenia, społeczność!

Znajdziesz tu wszystko, czego potrzebuje każdy wielbiciel książek. Załóż konto i korzystaj w pełni ze wszystkich możliwości serwisu.
Zarejestruj się