Marketing of Technology Intensive Products and Services

P. Corsi
Marketing of Technology Intensive Products and Services
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

This book provides the basic models applicable to, and the applicable methods for, the profitable use and marketing of advanced technology. It provides a guide to developing and administering marketing plans, conducting market research, searching for and managing partners, tapping capital for innovation, scoping adequate pricing methods, managing intellectual property rights and selling and distributing products and services. It also shows how to develop formatted business plans which will prove attractive to investors. It is rare that technology professionals fully understand the esoteric world of marketing and, similarly, few marketers are familiar with advanced technology. As such, this title is uniquely focused on the critical technology/market interface and provides an executive introduction to the competitive marketing of products and services. Modern managers and technology professionals who need to understand marketing in technology-intensive business worlds will find this an indispensable source of information.
Data wydania: 2009
ISBN: 978-1-84821-104-9, 9781848211049
Język: angielski
Wydawnictwo: ISTE

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Marketing of Technology Intensive Products and Services aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing of Technology Intensive Products and Services. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat