Marketing Research for Managers 3e

C. Crouch
Marketing Research for Managers 3e
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

The purpose of Marketing Research for Managers is to enable managers to become more informed research users and buyers. The more managers know about how marketing research works, the more effective they can be in using it as a management tool. This new edition of the text includes:* The development of the 'knowledge economy'* Analysis of customer relationship management* Comprehensive discussion of electronic techniques* New and updated case studies and examplesHighly practical and informativeNew material which highlights the impact of new technologyNew case studies and examples
Data wydania: 2003
ISBN: 978-0-7506-5453-1, 9780750654531
Język: angielski
Wydawnictwo: Butterworth Heinemann

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Marketing Research for Managers 3e nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing Research for Managers 3e. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl