Marketing ukierunkowany

Linda Pinson
Marketing ukierunkowany
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Publikacja zawiera wskazówki na temat tego, w jaki sposób można :- określić bieżące tendencje kupujących przy użyciu demograficznych i psychologicznych- zanalizować konkurencję- zbadać rynek i wyodrębnić opłacalne dla firmy nisze rynkowe- zbudować lojalność klientów
Data wydania: 2000
ISBN: 978-83-911920-5-4, 9788391192054
Wydawnictwo: Agricultural Cooperative Development
Kategoria: Ekonomia
Stron: 180

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Marketing ukierunkowany aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing ukierunkowany. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat