Marketing w sektorze publicznym

Nancy Lee, Philip Kotler
Marketing w sektorze publicznym
Popraw t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö | Dodaj inne wydanie

Opis

Ksi─ů┼╝ka znanego guru marketingu Philipa Kotlera i Nancy Lee jest wyj─ůtkow─ů publikacj─ů na polskim rynku. Napisana prostym i zrozumia┼éym j─Özykiem, z setkami przyk┼éad├│w, umo┼╝liwia samorz─ůdowcom, politykom, urz─Ödnikom r├│┼╝nego szczebla, zaanga┼╝owanym w dzia┼éania spo┼éeczne obywatelom zrozumienie oraz praktyczne zastosowanie koncepcji marketingu w ogromnie wa┼╝nych, dla funkcjonowania spo┼éecze┼ästwa obszarach.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-83-60501-99-3, 9788360501993
Wydawnictwo: WAiP - Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne

Gdzie kupi─ç

Ksi─Ögarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
U┼╝ywane ksi─ů┼╝ki maj─ů dusz─Ö. Zamiast kupowa─ç w sklepie, zajrzyj na nasz─ů stron─Ö z og┼éoszeniami. Ksi─ů┼╝kowe zero-waste? Kupuj u┼╝ywane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Ju┼╝ przeczytana? Jak j─ů oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widz─Ö, ┼╝e znasz ksi─ů┼╝k─Ö Marketing w sektorze publicznym? Koniecznie daj zna─ç, co o niej my┼Ťlisz w recenzji!
{}´ŞĆ Napisz pierwsz─ů recenzje

Moja opinia o ksi─ů┼╝ce

Cytaty z ksi─ů┼╝ki

O nie! Ksi─ů┼╝ka Marketing w sektorze publicznym. czuje si─Ö pomini─Öta, bo nikt nie doda┼é jeszcze do niej cytatu. Mo┼╝e jej pomo┼╝esz i dodasz jaki┼Ť?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatno┼Ťci Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe