Media President Public Opinion

W. Gonzenbach
Media President Public Opinion
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

This volume's objective is to examine the drug issue from mid-1984 to mid-1991 to determine how drug-related issues and events - both real and fabricated - and the primary agendas drove the issue over time. Topics include media interpretations, and the president and public relations.
Data wydania: 1996
ISBN: 978-0-8058-1689-1, 9780805816891
Język: angielski
Wydawnictwo: Lawrence Erlbaum Associates

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Media President Public Opinion nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Media President Public Opinion. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat