Medien, Kommunikation und Gesellschaft: Einführung in die Soziologie der Massenkommunikation

Peter Hunziker
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Massmedia są dziś wszechobecne w życiu społeczeństwa, mają też na nie ogromny wpływ. Wszystkie społeczne instytucje są dziś jednocześnie wprost lub pośrednio zależne od ich zdolności informacyjnych. Ale nie bez wpływów jest również gospodarka i polityka. Autor zajmuje się wieloma aspektami rzeczywistości medialnej: produkcją, treściami i wzajemnym oddziaływaniem mediów i społeczeństwa. Jako krytyk mediów ukazuje też tendencje rozwojowe i skutki nowinek techniki informatycznej, czyli jakich zmian społecznych i kulturowych możemy oczekiwać w wyniku takiego kierunku rozwoju przemysłu mediów.
Data wydania: 1998
ISBN: 3-534-80201-2, 3534802012
Język: niemiecki
Wydawnictwo: Die Wissenschaftliche Buchgesellschaft
Stron: 148

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Medien, Kommunikation und Gesellschaft: Einführung in die Soziologie der Massenkommunikation aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Medien, Kommunikation und Gesellschaft: Einführung in die Soziologie der Massenkommunikation. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat