Oblicza polskich mediów po 1989 roku

Lidia Pokrzycka
Oblicza polskich mediów po 1989 roku
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Teksty składajšce się na publikację napisane sš ciekawie, warte podkre?lenia jest również to, że wszystkie oparte sš na rzetelnych ?ródłach. Zaletę ksišżki stanowi to, że ukazuje, jak budował się współczesny polski system medialny, jakie zmiany dokonały się w poszczególnych segmentach rynku mediów, a także to, że sygnalizuje obecne tendencje i kierunki rozwojowe. Niewštpliwie ta aktualno?ć i wieloaspektowo?ć, a także wysoki poziom naukowy tekstów sš największymi walorami publikacji. Ksišżka adresowana jest do osób zajmujšcych się w teorii i praktyce szeroko rozumianš komunikacjš społecznš, a także stanie się ona cennš pomocš dla studentów dzienniarstwa, politologii, socjologii i kierunków pokrewnych.
Data wydania: 2008
ISBN: 978-83-227-2790-4, 9788322727904
Wydawnictwo: UMCS

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Oblicza polskich mediów po 1989 roku nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Oblicza polskich mediów po 1989 roku. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl