Niniejszy przewodnik dostarcza praktycznych informacji na temat technik pisania raportów oraz efektywnego komunikowania za ich pomocą wypracowanych rozwiązań. Omawia wszystkie kluczowe cechy raportów, sposoby ich przygotowania i nadania im właściwej formy.
Książka umożliwi opanowanie najistotniejszych kompetencji w tej dziedzinie, takich jak:
* zebranie danych do wykorzystania w raporcie oraz ich selekcja,
* przygotowanie i zaplanowanie raportu,
* organizacja procesu pisania raportu,
* znajomość cech raportu decydujących o jakości i jednoznaczności przekazu.
Adresaci:
Opisane tu zasady i techniki tworzenia efektywnych raportów przekazujących informacje i wnioski w taki sposób, aby mogły zostać przyjęte i właściwie wykorzystane, będą cenną pomocą w pracy specjalistów z różnych dziedzin, kadry zarządzającej, menedżerów i konsultantów.
Książka umożliwi opanowanie najistotniejszych kompetencji w tej dziedzinie, takich jak:
* zebranie danych do wykorzystania w raporcie oraz ich selekcja,
* przygotowanie i zaplanowanie raportu,
* organizacja procesu pisania raportu,
* znajomość cech raportu decydujących o jakości i jednoznaczności przekazu.
Adresaci:
Opisane tu zasady i techniki tworzenia efektywnych raportów przekazujących informacje i wnioski w taki sposób, aby mogły zostać przyjęte i właściwie wykorzystane, będą cenną pomocą w pracy specjalistów z różnych dziedzin, kadry zarządzającej, menedżerów i konsultantów.