Prawo reklamy : w świetle przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji na tle prawnoporównawczym

Robert Stefanicki
Prawo reklamy : w świetle przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji na tle prawnoporównawczym
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Robert Stefanicki pracuje jako adiunkt w Zakładzie Prawa Gospodarczego i Handlowego Instytutu Prawa Cywilnego Wydzialu Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Jest stypendystą Fundacji na rzecz Nauki Polskiej (2001-2002) oraz autorem kilkudziesięciu publikacji naukowych, m.in. propozycji legislacyjnych dotyczących, problematyki ochrony dóbr osobistych, oferty i reklamy. Podjęte w prezentowanej publikacji rozważania na temat granic prawnych reklamy ujęte zostały w perspektywie prawnoporównawczej. Ich tłem są rozwiązania normatywne przyjęte w Unii Europejskiej i wybranych regulacjach państw członkowskich. Zaletą pracy jest nie tylko oparcie studium na pogłębionej analizie literatury prawniczej krajowej i obcej, ale również szerokie odniesienia do orzecznictwa sądowego, w tym przede wszystkim precedensowych wyroków Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości. Autor nie unika przy tym problemów kontrowersyjnych i stara się w sposób klarowny przedstawić własne stanowisko w omawianych kwestiach. Książka może znaleźć odbiorcę wśród studentów zgłębiających wiedzę w zakresie marketingu i prawa własności przemysłowej, przedsiębiorców, agencji reklamowych, a także pełnić służebną funkcję w trudnym, ale organicznie związanym z nasza integracją procesie otwierania się praktyki stosowania prawa na kulturę europejską.
Data wydania: 2003
ISBN: 978-83-87148-40-9, 9788387148409
Wydawnictwo: Ars boni et aequi

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Prawo reklamy : w świetle przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji na tle prawnoporównawczym? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Prawo reklamy : w świetle przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji na tle prawnoporównawczym. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl