Principles of Marketing: Activebook Version 2.0

Gary Armstrong, Philip Kotler
Principles of Marketing: Activebook Version 2.0
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

This paperback book is invaluable as a guide for readers interested in learning the principles of marketing. Readers can personalize the material by adding notes and comments and utilizing the dynamic online resources, allowing them to learn about marketing in an exciting and real-life manner. Topics covered in this "workbook" include: understanding marketing and the marketing process (managing profitable customer relationships); developing marketing opportunities and strategies (managing marketing information, consumer and business markets, consumer and business buying behavior); developing the marketing mix (product, service, branding, and pricing strategies); managing marketing (creating competitive advantage); and the global marketplace. This activebook is perfect for the marketing manager, department head, or other marketing personnel; its comprehensive appendices make this a perfect reference for the office or home.
ISBN: 978-0-13-041814-2, 9780130418142
Język: angielski
Wydawnictwo: Prentice Hall International

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Principles of Marketing: Activebook Version 2.0 nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Principles of Marketing: Activebook Version 2.0. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat