Profesjonalna sekretarka. Komunikacja interpersona

John Spencer
Profesjonalna sekretarka. Komunikacja interpersona
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Książka jest dwuczęściowym podręcznikiem dla obecnych i przyszłych sekretarek. Obejmuje wiedzę, której każda sekretarka potrzebuje i którą musi opanować, aby efektywniej pracować, wzbogacać swoje umiejętności i rozwijać zdolności. Tom I zawiera wiedzę o komunikowaniu się, a więc uczy techniki komunikowania się, organizacji zebrań, narad czy spotkań, wykorzystywania terminarzy i urządzeń biurowych, zasad prowadzenia korespondencji, umiejętności bycia asertywnym. Tom II zawiera wiedzę o nowoczesnych metodach zarządzania, a więc uczy pracy w zespole i współpracy z zespołem, właściwej organizacji czasu pracy i organizacji pracy własnej, metod motywowania.
Data wydania: 1999
ISBN: 978-83-208-1211-4, 9788320812114
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Profesjonalna sekretarka. Komunikacja interpersona nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Profesjonalna sekretarka. Komunikacja interpersona. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat