Książka powstała w środowisku jednej z najznakomitszych amerykańskich szkół biznesu z inspiracji i z udziałem mistrza analizy systemowej i projektowania systemowego Russela L. Ackoffa.
Zaproponowana w książce metodologia szeroko uwzględnia społeczne uwarunkowania i społeczną dynamikę procesów projektowania. Prezentuje praktyczne podejście ilustrowane dużą ilością przykładów.
Publikacja otwiera serię (Wharton School Publishing/ Koźmiński Przedsiębiorczość i Zarządzanie) najnowszych prac z dziedziny zarządzania zalecanych przez WSPiZ im. L. Koźmińskiego.
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarzadzania im. Leona Koźmińskiego oraz Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne wspólnie przygotowały wydanie w języku polskim wybranych tytułów z prestiżowej serii Wharton School Publishing - seria książek wydawanych wspólnie przez słynną The Wharton School (Szkoła Biznesu Uniwersytetu Pensylwania w Filadelfii) oraz Pearson Education.
Kolejną po "Projektowaniu ideału" książką w serii będzie najnowsza publikacja prof. Philipa Kotlera "Marketing w sektorze publicznym"
Zaproponowana w książce metodologia szeroko uwzględnia społeczne uwarunkowania i społeczną dynamikę procesów projektowania. Prezentuje praktyczne podejście ilustrowane dużą ilością przykładów.
Publikacja otwiera serię (Wharton School Publishing/ Koźmiński Przedsiębiorczość i Zarządzanie) najnowszych prac z dziedziny zarządzania zalecanych przez WSPiZ im. L. Koźmińskiego.
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarzadzania im. Leona Koźmińskiego oraz Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne wspólnie przygotowały wydanie w języku polskim wybranych tytułów z prestiżowej serii Wharton School Publishing - seria książek wydawanych wspólnie przez słynną The Wharton School (Szkoła Biznesu Uniwersytetu Pensylwania w Filadelfii) oraz Pearson Education.
Kolejną po "Projektowaniu ideału" książką w serii będzie najnowsza publikacja prof. Philipa Kotlera "Marketing w sektorze publicznym"