Psychologia kontaktu z klientem

Janina Sobczak-Matysiak
Psychologia kontaktu z klientem
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Ważna książka dla wszystkich osób, których praca polega na bezpośrednim kontakcie z klientem. Ma pomóc zrozumieć jego potrzeby, sprawić aby był zadowolony oraz chciał wracać pozostając wiernym entuzjastą oferowanych dóbr lub usług. Realizacja wymienionych celów wymaga stosownych umiejętności psychologicznych, które Autorka w sposób ciekawia omawia. Uczy technik efektywnej autoprezentacji, komunikowania się, aktywnego słuchania, stawiania właściwych pytań, sposobów wywierania wpływu przez tzw. język ciała. Wiele cennych informacji dotyczy możliwości rozwiązywania i unikania konfliktów oraz radzenia sobie ze stresem.
Data wydania: 1998
ISBN: 978-83-7205-024-3, 9788372050243
Wydawnictwo: Wyższej Szkoły Bankowej

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Psychologia kontaktu z klientem aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Psychologia kontaktu z klientem. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl