Publiczność mediów w epoce cyfrowej

Alicja Jaskiernia, Katarzyna Gajlewicz Korab
6 /10
Ocena 6 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Publiczność mediów w epoce cyfrowej
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
6 /10
Ocena 6 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Tom 31. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie zmieniającej się roli publiczności w kształtującym się ekosystemie medialnym, w którym dotychczasowi bierni odbiorcy przekazów medialnych zmieniają się w aktywnych użytkowników mediów i w coraz większym stopniu wpływają na ich zawartość oraz politykę nadawców. Tym właśnie zagadnieniom poświęcona jest książka Publiczność mediów w epoce cyfrowej. W publikacji przedstawiono wyniki najnowszych badań nad różnymi aspektami zmian w audytoriach medialnych i ich skutkami, zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi. Jestem przekonana, że publikacja ta spotka się z zainteresowaniem medioznawców, politologów, socjologów, kulturoznawców oraz badaczy reprezentujących inne dyscypliny naukowe zajmujących się współczesnymi mediami, a zwłaszcza tematyką zmieniającej się roli publiczności współczesnych mediów, złożonej już nie z biernych odbiorców oferty medialnej, ale z aktywnych „użytkowników”, „konsumentów” czy „prosumentów” mediów. Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz  
Data wydania: 2017
ISBN: 978-83-7545-751-3, 9788375457513
Wydawnictwo: Aspera Wydawnictwo, xxx
Seria: Media początku XXI wieku
Kategoria: Naukowe
Stron: 216
dodana przez: Mirko

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Publiczność mediów w epoce cyfrowej aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@autodydaktyczna
2023-11-06
6 /10
Przeczytane

Cytaty z książki

O nie! Książka Publiczność mediów w epoce cyfrowej. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat