Reklama Google AdWords w praktyce

Dawid Wydra
Reklama Google AdWords w praktyce
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Stwórz skuteczną kampanię reklamową w Google AdWords i spraw, by przyniosła realne korzyści. To jest prostsze, niż się wydaje! Poradnik w przejrzysty i przystępny sposób objaśnia zasady korzystania z najpopularniejszegi systemu reklamowego w sieci! Dowiesz się , jakich użyć słów kluczowych i jak napisać chwytliwe teksty reklamowe, by liczba kliknięć i konwersji osiągnęła zamierzony poziom. Zoptymalizujesz reklamę i przyciągniesz uwagę potencjalnych klientów, a twoja reklama znajdzie się na wysokich pozycjach wyszukiwania. Poznasz zalety połączenia konta AdWords z Google Analytics i zmierzysz skuteczność reklamyoraz skontrolujesz wydatki. Ponad 40 zrzutów ekranowych ułatwi ci poruszanie się po systemie Google AdWords! Dzięi poradnikowi: - utworzysz swoją pierwszą kampanię reklamową - dobierzesz odpowiednie słowa kluczowe i dowiesz się, jak wybrać rodzaj dopadowania - odkryjesz zalety narzędzua Keyword Insertion Tool - poznasz znaczenie ważnych pojęć, jak konwersja, ROI, CPA, CPM - lepiej określisz i wykorzystasz budżet na reklamę - odkryjesz możliwości Google AdWords, o których prawdopodobnie jeszcze nie słyszałeś O autorze: Dawid Wydra - specjalista Google AdWords z ponad ośmioletnim doświadczeniem w prowadzeniu kampanii w wyszukiwarkach. Prowadzi agencję marketingu online VOLE, ukierunkowaną na prowadzenie skutecznych działań reklamowych oraz testy marketingowe.
Data wydania: 2014-09-09
ISBN: 978-83-7788-414-0, 9788377884140
Wydawnictwo: Edgard Mariusz Jachimczuk
Seria: Samo Sedno Biznes
Kategoria: Ekonomia
Stron: 200

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Reklama Google AdWords w praktyce aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Reklama Google AdWords w praktyce. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat