Relationship Marketing Management

E. Little
Relationship Marketing Management
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Using case studies and examples the authors summarize the key ideas of relationship marketing and explore its use in consumer markets on the part of companies ranging from large multinationals down to small and medium-size companies.
Data wydania: 2003
ISBN: 978-1-86152-931-2, 9781861529312
Język: angielski
Wydawnictwo: Nelson Thornes Ltd

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Relationship Marketing Management? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Relationship Marketing Management. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat